lördag 1 november 2008

Armband.


En kund hade en egen idé.
Självklart!
Sådant är ju jätteroligt! Och föder nya idéer.
Till och med min man (!) är på silversmide / gjutningskurs i helgen!
Jag och de tre barnen har varit ute och förberett trädgården för vintern.
Gått loss på Bambu med sekatörer och krattat löv. - Igen.

Nu är det Movie-tajm. Några godisbitar (så vi inte sabbar matlusten) och sedan skall jag grilla Kycklingfilé till middag.
Återstår att se om pappan hinner hem från smedjan för att äta tillsammans med oss, eller om det blir jag, barnen och barnens mormor.
Mat, det kommer vi att ha så det räcker till ett kompani.
Planerna är att ha mat färdig, så man snabbt kan stoppa något i magen till lunch. Nästa vecka - inför Farsdag blir inte nådig varken mot min sömn, eller lugna raster...
Men rolig. Ack, vilken fröjd med så många glada kunder!

Inga kommentarer: