lördag 8 november 2008

Paket, paket, paket!


Oj, vad många paket jag skickade förra (den här) veckan!!
Här är torsdagens laddning.
Rusch, är nog det minsta man kan säga.
Huuu vad kul, och jösses, vad mina fingrar ser ut!
Höger pekfinger och långfigngertoppar skulel nog behöva ses över "på riktigt"...
Har nog inga fingeravtryck kvar där! ;o)

Jag tror baske mig att jag skall ladda iordning ett hand-bad.
Måste man ju kunna göra, istället för fotbad?. (Fast det är klart, fotbad låter ju inte så dumt det heller....)
Det ska jag göra. Och leta fram några ljuvliga oljor och cremer, tända några värmeljus och mysa.
Om jag får ha baden ifred. Det blir nog så att tre stycken till par händer och fötter dyker i när mina älskade kids får se vad mamman hittat på...

Nu skall jag packa dagens smycken som skall åkas in till stan med imorgon.
jag tycekr inte om att posta varken på fredagar, eller under helgerna.
Vill inte att paketen skall ligga i posthanteringen onödigt länge och riskera komma bort, eller förloras.

Hur var det nu? Fotbad och fingerbad, JA!!
Trevlig Lördag till Er Alla!

Inga kommentarer: