tisdag 11 november 2008

Precis sådana här!


Tre stycken, 3mm breda i 2mm gods. Namnen uppepå, och så födelsedatum framtill på kanten!
Så snart jag bara får tid skall jag göra mina egna!...

Ikväll är det möte på Almi företagarförening.
Adept söker Mentor.
Det ska blir så roligt!
Inte minst att få träffa massa folk!
En social skit som jag är inte egentligen byggd för att bo vackert-enskilt på landet och jobba hemifrån...
Åhh, vad jag längtar! TROTS att detta innebär att den ljuvligaste stunden på dagen går mig bi.
Familjemiddag med mina älskade, sagostunden och nattningen av mina härliga kids!
Får pussa på dem så snart jag kommer hem. Men det blir seeeeent... Inte van att vara borta så länga om kvällarna ju..

Inte van att vara borta alls...

Då jag kommer hem kommer huset att stå i vacker belysning. Himlen kommer att vara svart. Är det molnfritt kommer jag att kunna se miljoner stjärnor ute.

Mina stjärnögda små barn komemr att sova tryggt i sina sängar, nedbäddade av pappan - som förmodligen kommer att sova framför tvn med fjärrkontrollen slappt hängande i handen..

Jag skall smyga in i barnens rum. Stå tyst och hålla andan samtidigt som jag lyssnar till deras lugna andetag.
Jag vet hur deras ben kommer att sticka ut från täckena. Jag kommer att stoppa om dem och kyssa deras pannor.
Sedan kommer jag att stå kvar, bara för att känna deras närvaro och lyssna hur trygga de låter då de sover...
Mina Älskade, Älskade Barn!

Inga kommentarer: