söndag 17 maj 2009

Ljuvliga sötvattenspärlor!



I fredags fick jag en laddning pärlor hem!
Stor efterfrågan på Pärlor, och de är så fina att jag satte en liten berlock själv på mitt halsband!
Min favorit just nu är turkos.
Man inbillar sig ju att man lyckats bättra på Afrikabrännan nu när sverigesolen står som spön i backen med ett par fräknar till och jag tycker om att blinga till det med turkost just nu.

Köpte ett par vackra nya kuddar till vardagsrummet i samma färg. Matchar fint till vår Ärtgörna matta!
Låter helt galet kanske, men rummet blev fint då vi målade om!
En fondvägg gjorde jag också av massor av tyg som jag spände upp...
Varför använda tapet när det finns tyg?...;o)

Helgen har knappt märkts tidsmässigt här. Men det märks att vi fått en massa gjort!
Man borde ha farmor här lite oftare, för jösses så fint det blev i storgrabbarnas rum med den nya bården och möbleringen-vi-undrade-varför-vi-inte-tänkt-på-förut?!

Måndag i morgon. En annan dag. En i raden.
Som pärlor på en tråd...

Inga kommentarer: