måndag 25 maj 2009

Presenter och gåvor och dopsmycken och familjesmycken och mammasmycken och favoritsmycken och barnhalsband...


*Haha!*
Jag är så lycklig!
Solens strålar haglar ner från en klarblå himmel idag!
Det kommer massor av beställningar och inbetalningarna från bankgirot är fulla varje dag.
Jag har hur mycket som helst att göra, och vet ni vad jag gör då?!

Tar en kanel-längd under armen och åker förbi Malin med lille Melker!
Vår lilla ljuvliga kusinbebis!!
Han är så söt!!
Knorrar, och småbubblar och pratar mest hela tiden!
Trots att han är så liten är han jättestark och vill bara vara "uppåt" (inte bära i armarna som en lite liggande bebi här inte!!)
Han tittar och han pratar, hela tiden.
Dumt att sova, då kan man ju missa nåt?!...

Söt-fisen.

Laddad med Melkerkärlek åker jag hem under solen. Jobbar så klart-jag-kan här på kontoret för att lämna verkstadsarbetet till kvällen, då barnen somnat.
I morgon blir det högsta växeln i!

Kram alla som hinner njuta lika mycket av solen som jag!!

(Vaddå, att njuta av solen behöver väl inte innebära kvantitet?! Här satsas det på kvalitet!! Med gosMelker i famnen under ett parasoll och med mina ben stickandes fram i solskenet. DET kallas jag solkärlekskvalitet!!)

Inga kommentarer: