söndag 10 maj 2009

Kombinationsmöjligheter.


På bilden är en liten rund silverbricka och ett mellanstort Silverhjärta sammanfogade med en oval bindring.
Helt efter en kunds idé. Kombinationsmöjligheterna är otaliga.

På samma sätt är det att ha barn.
Faktiskt.
I morse låg vi allihopa, hela familjen i storasängen och grisade ända fram till klockan var tjugo över sju!...
Sedan, en stadig frukost. Limpmacka, gröt till de som ville ha det. (Inte jag...)
Kaffe i mängd.
Sedan ut med barnen. Klyva färdigt veden, och sedan trava den.
Barnen var superduktiga och travade lika mycket som oss vuxna!!

- Där ser ni, det går att bara älska dem som sina egna ungar, och få hjälp med vardagens bestyr! -

Sedan letade vi fram alla hängmattorna!
Guuuuuuu vad skönt det vara att svaja i en sådan och ligga och kika upp på molnen som for förbi!!
Kombineras även här alltså. Jobb, och lata stunder.
Härligt.

Ikväll blir det sängen tidigt.
*Gääääsp*

Nu snarkas det redan från lillemans rum hör jag. Mina barn ha jobbat så hårt idag.
Och lekt sig igenom hela dagen!
De sprang runt som vildbattingar här och lekte tagare.
Själv placerade jag mig på muren och iakttog dem samtidigt som jag blundade mot solen för att få några fräknar till på näsan.

Imorgon måndag.
Har fått några nya smyckesidéer under helgen som skall tas tag i!
Näpp, nu får det vara nog för idag. Gonatt!

Inga kommentarer: