torsdag 16 juli 2009

Älskade Barn i Butik?...


Idag var jag in till stan.
En stor grej i mitt lilla lantliv.
Man åker ju inte längre iväg "in till jobbet"...

Affärsmöte över en iskaffe i solskenet.
Förslaget var inte nytt egentligen, då jag hittills tackat vänligt men bestämt nej till varje intresserad återförsäljares erbjudanden, även ute från runtomkring i norden.
Som tiden har varit, så har jag ju haft så mycket att jag knappt hunnit med.
Men idag fick jag ett erbjudande jag faktiskt skall fundera på.
"Fina-hantverksbutiken-på-fina-läget".

Det vore ju faktiskt jätteroligt att också få höra kommentarerna då folk kan klämma lite på mina smycken "över disk"...
Gäller bara att det blir rätt.
Sälja i smyckesbutiker kan ju vara att på något sätt "försvinna i mängden".
Unikumet försvinner. Massprodution är inte min grej.
Samtidigt vore det skoj att testa. Åtminstone ett tag. Dock med någon plats såsom den här som erbjöds idag.

Spännande tankar rör sig i mitt huvud.
Jag skall ta mig en allvarlig funderare.
Nu skall jag börja....

2 kommentarer:

Lotte sa...

Men Tina, JAG vill ju beställa AV DIG om jag ska ha nåt! Men det kan ju vara bra för dom som inte har intörnett... hahhahahaha

Tina - alskadebarn.se sa...

Tack, rara Lotte!!
*haha*
Jag vill ju förståss också att man beställer av mig - själv - men det kan ju vara en bra visnings"grej"!...
Det ÄR ju "fina hantverksstället!... ;o)

Kram! (Tack för dina rader, det värmer så i ett gammalt hantverkarhjärta! Jag Älskar ju service och att Hjälpa till!!!)