torsdag 2 juli 2009

Nattasvammel.


Vad sägs om de här då?...

Så snart jag får tid skall några örhängen läggas in på Älskade Barn och Favoritsmycken!!

Känns som om dygnet har alldeles för få timmar!
Trots att pappan är hemma och föräldraledig.

Shit hur köket såg ut efter frukost i morse!
och tvättkorgen överfull! Leksaker över hela golven...
Men kidsen är strålande duktiga på att städa bara man ber om det!
De hänger upp blöta badbyxor så att brisen och solen får göra sitt, de bäddar sina sängar (ibland;o) och de dukar av sina tallrikar. (oftast...)

Well. Man kan inte få allt. En timme till och då gärna på natten så man hinner sova också vore fint tycker jag. Om jag fick önska.
Snart fyller jag ju år, och jag undrar om jag inte skall ta och önska mig några timmar till.

Ähh, jag fick ett par snygga örhängen av mig själv idag. (Bilden.)
Då blev jag så glad!!

Jag hör genom det öppna fönstret hur vattenkranen går och hur högtryckstvätten spolar på baksidan.
Pappan håller på att tvätta altantaket. Bra jobbat där!!
Och på kvällen dessutom!!

Dock hör jag genom hallen att tv;n står på fastän ingen tittar.
Skall stänga av den, ta en dusch och krypa till kojs.
Imorgon står intensivt jobb på förmiddagen på agendan. Sedan kommer några vänner över på fest!
Det skall bli så roligt!

Inga kommentarer: